28 سبتمبر 2012

ْس=ص .... (ص)+1 = (س)+1 ...... ص س

أية الأسم الغريب دة

محير صح

كان المفترض أكتبة بالحروف الأنجليزية

بس الكيبورد بتاعتي قافشة على العربي


المهم

حتكلم عن العدالة الأجتماعية



تعني مساوة

- قرأت انك لما تجد طعام و شارب و مأوى معناها انك من نصف الكرة الأرضية الأكثر حظا -

مساوة يعني حيتأخد مني و يروح للنص التاني

طب أتكلم عليها لية دة انا الخسران


طب مساوة في أية

الفرص ؟

الفلوس

الفلوس

الفلوس

بيقولك الفلوس متهمنيش

انا أخر حاجة بفكر فيها الفلوس


طب أقلكم


مش حتكلم عن العدالة الأجتماعية غير لما أتكلم عن مفهوم  النقود الأول



نستنى بقة لما تنزل " خزعبلة الفولوس متهمنيش "

هناك 12 تعليقًا:

  1. بعيداً عن الإشتغالة اللى فى آخر المقال D:

    أنا هقول تعليق مجمع كدا :D

    فى تطور ملحوظ من أول تدوينه حتى الآن .. منتظم و قوى

    الإسم طبعاً .. لا تعليق :D

    كل اللى أقدر أقوله .. مهى مدونة رامى يعنى !! :P

    بس مش كنت جيت إمبارح بدرى شوية
    عشان أقولك ويلكم مع بلال ؟! :)

    كالعادة .. شخصية تحليلية جداً .. و دا منعكس على كل كلمة كتبتها

    finally :D |
    WELCOME TO BLOGGER :D

    ردحذف
    الردود
    1. فين الأشتغالة دي ؟:]

      #تطور ملحوظ

      شهادتك تشرفني :)

      بس بصي على أخر تدوينة ليا

      # حفلة الترحيب
      ملحقتهاش للأسف مكنتش موجود :(

      و شكر على الترحيب و انتظرونا في مقالات جديدة و متنوعة :D

      حذف
  2. هو أنا ليه تعليقى بخط احمر و كبير كدا !!! :D
    الله يسامحك يا رامى !! :D

    ردحذف
    الردود
    1. عشان أبين مدى أهمية التعليقات بالنسبالي
      و اللون الأحمر بيدل على الدعم و الأهمية

      و الفونت الأكبر من الموضوع بيدل على تواضعي و توضحي لضغيان التعليقات على الموضوع
      تكريما للزوار الكرام

      # الحقيقة بقة :D

      دي أخرت اللعب في setting بدون فهم :D

      حذف
  3. > عشان أبين مدى أهمية التعليقات بالنسبالي
    و اللون الأحمر بيدل على الدعم و الأهمية <

    صراحه عجبتني جداً :)
    مجتش على بالي ان التعليق يكون ليه تخطيط مسبق باللوون :)

    شئ احترمه في حضرتك > الربط < كنت فاكره ان حضرتك بتربط التدوينات اللي في المدونه :)
    لأ طلع كل شئ في المدونه ليه ربط :) > احترامات - محدث < > احترم الشخص اللي يفكر ويربط كل شئ قبل ما يعمله < :D
    > ميزه رائعه < :)

    ردحذف
    الردود
    1. أكيد طبعا
      لازم الواحد ياخد باله من كل حاجه في التدوينه

      شكرا جدا :)

      تحياتي

      حذف
  4. إنت نسيت تكملها ولا إيه ؟! :D

    ردحذف
    الردود
    1. لسه الوحي منزلش :D

      حذف
    2. طيب إتصرف بسرعة بدل ما أسبقك و أكتبها أنا :P

      حذف
    3. سرقه فكريه :D

      لن أسمح :D

      بجد بقه

      أكتبيها عادي
      أكيد كل واحد بيكتبها حيظهر نقط غير التانيه :)

      حذف
    4. أنا عندى أصلا 4 أفكار مش لاقية وقت أكتبها .. قالك سرقة :P :P

      بجد بى
      أصلا كنت بقترح عليكو كلنا نكتب حاجة تحت نفس العنوان و كلنا نقراها و ننشرها مع بعض

      عجبانى أوى الحكايةدى

      هطرحها على بلال و آثار كمان

      و مستنية رأيكوا :)

      حذف
    5. ربنا يزيدك :)

      حلوه الفكره :)

      حذف